VINTAGE GREY

Thursday, January 21, 2016




¡Hola a todos! Después de casi un mes sin poder hacer fotos, ya he vuelto a las andadas. Hoy traigo un look de invierno algo casual en el que predominan los tonos grises, y en el que estreno mis nuevas adidas superstar. Para las fotos, Andrés escogió esta fachada antigua tan chula, en la calle Amor de Dios, en Sevilla.

Tambien aprovecho para deciros que he decidido cambiar mi blog y hacer este desde cero debido a las posibilidades de diseño y editabilidad que me ofrecia blogger, ya que en wordpress, los diseños son muy poco editables y yo le doy bastante importancia al aspecto de mi página.

Hasta aquí el post de hoy, pronto vendré con nuevas fotos que enseñaros, un abrazo enorme y ¡¡hasta la próxima!!

. . . 

Hello everyone! After nearly a month without being able to take pictures, I'm back at it again. Today I bring you a casual winter look on gray tones mainly, and where I wear for the first time my new adidas superstar. For the photos, Andres chose this cool old store, in the street Amor de Dios, in Seville.

I also want to tell you that I've decided to change my blog and make this from scratch due to the design possibilities and editability that offered me blogger, since in wordpress the designs are not very editable and I give enough importance to how my page looks.

Here ends today's post, I'll come soon with new pictures to show you, a big hug, and see you the next time!!

Coat: SammyDress
Jumper: Pull&Bear
Jeans: H&M
Sneakers: addidas originals

PHOTOS BY: ANDRES
























2 comments :

  1. Me encanta el look, sobre todo la gabardina 💕

    patupito.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias :) El abrigo es de Andrés (andrewjim.blogspot.com)

      Delete